Ügyviteli tanácsadás

tanacsadas
Ügyviteli tanácsadás

Az üzleti tanácsadás magába foglalja a vállalkozások működésének átvilágítását, a vállalti tervek kidolgozását (budget) és a gazdasági tanácsadást a vállalkozás helyzetére vagy egy projekt kidolgozására és véghezvitelére vonatkozóan. A cég felelős döntés hozójának elfogulatlan információkra van szüksége egy-egy szakterületen. A vállalkozót körülvevő emberek, barátok, vállalkozó társak sokszor saját tapasztalataik alapján adnak tanácsot, ami lássuk be ösztönös, de nem biztos, hogy szakmailag megalapozott. A vállalkozásnál dolgozó munkatársak a vezetőiknek az esetek túlnyomó többségében nem mernek őszinte válaszokat és információkat adni, kerülik a konfliktust okozó témákat. Nem csoda tehát, ha a vezetők gyakran tanácstalanok. Ebben a helyzetben a legjobb döntés tanácsadóhoz fordulni.

  • Tanácsadás cégalapítás előtt
  • Működő cégek átalakulással, felszámolással és végelszámolással kapcsolatos tanácsadása
  • Jogi képviselet ajánlása


Adótanácsadás

Ellenőrzési folyamatban hatóságok előtti képviselet


Cégértékelés

Többféle módszer létezik a cégek értékének megállapítására. Azonban mindegyik módszer feltételezésekre épül, bizonytalan és nagyon nagy hibaszázalékkal dolgozik. Minden elemzési módszer becslés, tehát bizonytalan, nincs egy objektív mérce. Minden attól függ, hogy venni, vagy eladni szeretnénk. Egy cég valójában annyit ér, amennyiért el lehet adni. Mi azonban 4 különböző módszerrel számoljuk ki cégének értékét. A kapott legkisebb és legnagyobb érték között Ön dönti el, hogy melyik az az ár, amiért megveszi, vagy éppen eladja a szóban forgó érdekeltséget.


Versenytárs elemzés

Legszélesebb értelmezésben versenytársnak számít minden vállalkozás, mely ugyanazon fogyasztó pénzéért versenyez. Szűkítve a kört konkurenciának tekinthető minden olyan vállalkozás, amely ugyanazt a szolgáltatást nyújtó terméket gyártja. Legszűkebb konkurenciának azokat tekintjük, akik hasonló terméket és/vagy szolgáltatást kínálnak hasonló árakon és színvonalon ugyanannak a vásárlói rétegnek. Elsősorban őket kell feltérképeznünk és behatóbban vizsgálnunk.

  • Mi a céljuk?
  • Mi a stratégiájuk?
  • Melyek az erős és gyenge pontjaik?
  • Mik a várható reakcióik?

Elemzési módszereinknek köszönhetően teljes képet kap versenytársának gazdálkodásáról, piaci helyzetéről. Szakmai anyagunknak köszönhetően felkészülten, magabiztosan hozhatja meg a jövőre vonatkozó beruházási, fejlesztési, vagy marketing döntéseit.


Marketingterv készítése

A marketingterv a marketing célokról (mit akarunk elérni) és a marketing stratégiákról (hogyan akarjuk elérni) szól. Függetlenül attól, hogy az Ön cége kicsi, vagy nagy, induló vállalkozás, vagy piacvezető, hazai, vagy külföldi tulajdonban van, terméket vagy szolgáltatást értékesít, szüksége van egy átfogó, hosszú távú marketingszemléletre és egy rövid távú marketingtevékenységre. Persze csak akkor, ha versenytársai elé szeretne kerülni és a nehezen megszerzett versenyelőnyét szeretné folyamatosan fenntartani. Erre szolgál a marketingterv.


Hitel- és lízing ügyekben közreműködés


Közreműködés könyvvizsgálatban

Váltás teljes nézetre!