szolgaltatasok
szamologep picto
Könyvelés
Könyvezetési feladatok, szabályzatok készítése, adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése, ügyintézés.
 
kezfogas picto
Tanácsadás
A sikeres vállalati stratégia kialakításához elengedhetetlen a megfelelő piaci elemzés! Hívjon bennünket bizalommal!
 
mukik picto
Munkaügyek
Bérszámfejtés, bejelentés, kijelentés, munkavállalói szerződések készítése, naprakész szolgáltatások! Teljeskörű ügyintézés.
 
Bemutatkozás
A vállalkozási tevékenységünket a '90-es évek elején kezdtük, mint oly sokan mások. Az átláthatatlan gazdasági környezet, és rendkívüli gyorsasággal változó jogszabályrendszer áttekintése nem kis feladatot rótt ránk.
Mindig megfelelni, előrébb lépni és talpon maradni nem könnyű feladat. Főleg amikor a gazdasági döntések meghozatalához nincs naprakész könyvelés, gazdasági elemzéseket...
bovebben

Szeptember 1-től végleg vége az offline pénztárgépek korának

A Nemzetgazdasági Minisztérium Pénztárgép Munkabizottságának július 31-ei egyeztetése után végre megszületett az online pénztárgépekre való átállási időszak végleges határideje. Az átállási, vagy türelmi időszak végét már többször módosították az elmúlt hónapokban, de a Minisztérium közleménye szerint a mostani valóban az utolsó volt, vagyis az érintetteknek 2014. augusztus 31-ig kell átállniuk az új rendszerre.

Tovább

A reklámszolgáltatónak nyilatkoznia kell

Az új reklámtörvénnyel és az augusztus 15-én életbe lépő módosításával már rengeteget foglalkoztak a különböző médiumok az elmúlt hónapokban. A legtöbben tisztában vannak vele, hogy a reklámokat közzétevő cégeket adókötelezettség terheli, ha ezen tevékenységükből befolyó bevételeik meghaladják az évi 500 millió forintot.

Tovább

Végelszámolás helyett kényszertörlés

Az elmúlt egy évben 55%-al csökkent a végelszámolás miatt megszűnt cégek száma, tette közzé beszámolójában a feketelista.hu. A 2013. július 1. és 2014. június 30. közötti időszak során ugyanis mindössze 6.768 olyan magyar vállalkozás volt, mely ilyen módon fejezte be „pályafutását”.

Tovább

Mit jelent az új reklámadó a hazai kkv-k számára

Az nem is lehet kérdéses, hogy az elmúlt közel egy hónap legnagyobb médiapublicitást kapott adóügyi témája a reklámadó bevezetése volt. Az új törvényt sokan sokféleképpen magyarázzák. Egyesek a sajtószabadság korlátozásáról beszélnek, mások a magyar kultúra és értékek védelmében hozott lépésként magyarázzák, megint mások egyszerű párpolitikai „leszámolásként” írják le. De pontosan mit is takar az új törvény adóügyi szempontból?

Tovább

Váltás teljes nézetre!